Diensten

— 01

Spullen opruimen en ordenen

Het opruimen en ordenen van jouw spullen en het opnieuw indelen van ruimtes en spullen in huis. Ik help je bij het maken van keuzes om spullen weg te doen en het kiezen van de juiste plek voor de spullen die je behoudt.

— 02

Administratie opschonen

Het opschonen en ordenen van je administratie. Ik help je bij het uitzoeken, categoriseren en archiveren van je (digitale) administratie. We zetten een goed werkend administratiesysteem op.

— 03

3

Huis-houdelijke taken structureren

Het structuren van de huishoudelijke taken. Ik help je bij het plannen, prioriteren en eventueel verdelen van huishoudelijke taken.

— 04

Klussen op project basis

Het (eenmalig) opruimen en organiseren van bijvoorbeeld je keukenkastjes, voorraadkast of zolder. Ik help je door de klus voor jou te klaren, omdat je er -om wat voor reden dan ook- geen tijd voor hebt of zin in hebt. Ik laat de gewenste ruimte weer helemaal fris, schoon en georganiseerd achter. 

Rosanne heeft ons geholpen met het creëren van overzicht

”Onlangs zijn wij verhuisd en Rosanne heeft ons van te voren heel goed geholpen met overzicht creëren. Zelf waren wij erg druk bezig met klussen in het nieuwe huis en het inpakken van spullen. Omdat ik ook herstellende ben van een ziekte en daardoor sneller last heb van chaos in mijn hoofd, is het dan extra fijn dat je hulp krijgt bij het overzichtelijk houden van de stappen die moeten gebeuren. Rosanne heeft voor ons een overzicht gemaakt met alle to do’s en daarbij goed meegedacht met de aanpak van de verhuizing!”

– Manon

Wacht niet langer en begin nu

Om erachter te komen wat je precies nodig hebt, plan ik graag een kennisgesprek met je in.

Ben jij klaar voor meer orde en structuur in je leven?